Всі діти талановиті, коли поруч талановиті педагоги!

місіс/фрау Аліна

викладач іноземних мов

“Школа – це безпечний простір для визначення та розуміння себе у світі, усвідомлення та випробовування власних сил та чеснот, ідеальне місце для скоєння помилок і пошуку шляхів для їх виправлення.”

Має диплом перекладача з французької та англійської мов Інституту Філології при Університеті ім.Т.Шевченка. Вільно володіє німецькою. Проживала з родиною у Німеччині.

Має досвід викладання англійської та німецької діткам й дорослим у благодійному фонді. Бере участь у постановці вистав англійською мовою в театральній студії.

Працює над авторською програмою з викладання іноземних мов, поглибленням емпатії, розвитком сильних рис характеру та позитивного мотивування учнів. Впроваджує у своє життя методи ненасильницької комунікації.

місіс Вікторія

викладач англійської мови

“Для своїх учнів я, як добра фея, яка вгадує їхні бажання, що б вони хотіли робити на уроці. Намагюсь овіяти та зігріти їх своєю теплою посмішкою. Я прагну розділити з дитиною її почуття, уважно вислухати, підбадьорити добрим словом, якщо бачу, що вона чимось засмучена.”

 

З відзнакою закінчила Київський національний Університет ім. Т.Шевченка, де вивчала історію, педагогіку, англійську та латину – прародительку романо-германських мов. Мала викладацьку практику у школі та університеті.
Вдосконалювала англійську на літніх курсах у коледжах Лондона та інших міст Англії. Проживала в англійських родинах (1995-2000 р.р.), де практикувала англійську безпосередньо з носіями мови.
Після закінчення Університету працювала менеджером у туристичній компанії, де практикувала англійську з іноземними партнерами та туристами з інших країн.
З 2016 року працює викладачем англійської у початковій школі та у літніх англомовних таборах. Має досвід роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку.

пані Наталя

викладач української мови та літератури

“На успіхи моїх учнів я не реагую думками, я просто починаю стрибати (якщо мене не бачать) або наспівую. Коли успіхів немає я оцінюю, що зробила не так.”

“Радість вчителя – бачити як твої «зерна» проростають. Щастя вчителя – знати, що коріння і стовбур будуть міцними.”

“Хочу щоб діти сприймали потребу в отриманні нових знань як можливість насолодитись чимось новим.”

“Дорослим тяжко втовкмачити, що бути щасливими – це норма. Для дитини щастя – не мить, а процес, і я хочу бути до цього процесу долученою.”

З малечку бачила себе працівником «корпорації добра», їй хотілось рятувати світ. Робота у школі найкраще підійшла для реалізації цієї мети. За освітою Наталя інженер з охорони праці та захисту довкілля, і сильно вболіває за збереження і раціональне використання всіх ресурсів. Вважає, що головні ресурси людини – це здоров’я і час. Знання і вигадливість/винахідливість/творчість – це теж ресурси. Найкращий час, щоб навчитись ними розпоряджатись – роки навчання у школі.

Вважає ураїнську мову ниточкою, яка об’єднує її з предками, частиною своєї сутності. Війна створила запит на вивчення рідної мови, і Наталя намагається задовольнити цей запит, будучи волонтером Безкоштовних курсів української мови. Так вона стала викладачем. 

“Я дуже зраділа, коли почали виникати школи, орієнтовані на дітей. Мені пощастило влаштуватись на роботу у альтернативну школу, в найкращу:)”

Влад

викладач з шахів

“Каждая шахматная партия представляет собой совершенную миниатюру жизни. Разве шахматная борьба не объемлет почти всего, что необходимо в подлинной жизни; предприимчивость, осмотрительность, смелость, выдержку, волю, честолюбие, знание? Ведь если относиться к шахматной игре с должной, истинной серьезностью, можно вновь и вновь испытывать подъемы и спуски успеха…”
М. Видмар

В шахи грає з чотирьох років. Це одне з найбільших захоплень у житті. Коли близько трьох років тому спробував вчити грати у шахи дітей 4-6 років, зрозумів, що легко знаходить з ними спільну мову. Вміє зацікавити дітей розповідями про те, ніби вони полководці, що ведуть уявне військо у бій і від їхніх рішень залежить результат битви. Переконаний, що, окрім іншого, шахи виховують почуття відповідальності. 

Має досвід викладання дітям та дорослим. Регулярно організовує та проводить турніри з шахів у Центрі розвитку NewTone.  

Вважає, що життя – це гра. А тому, окрім гри у шахи, захоплюється інтелектуальними іграми. Організував клуб гри у Мафію. Займається у театральній студії та обожнює грати на сцені. Не уявляє своє життя без подорожей, походів з піснями під гітару біля багаття.

пані Ірина

викладач математики та інформатики

“Поняття гарного вчителя для мене не існує. Ти або вчитель, або займайся іншою справою.”

“Радість вчителя – коли його учні знайшли себе в цьому житті.”

“Ніякої різниці між дитиною і дорослою людиною не існує. Хіба що дорослі мають трохи більше досвіду.”

“Намагаюсь знайти те, що приносить дітям задоволення, і сама наповнююсь, коли бачу, як їм цікаво, як горять їх очі.”

Має диплом викладача математики та інформатики Ніжинського державного педагогічного Університету. Мати п’ятьох дітей! Троє старших дітей шкільного віку – хоумскулери. Всі предмети, окрім іноземних мов, викладає своїм дітям сама. Допомагає їм з плануванням та самоорганізацією. Підтримує, направляє, розуміє.

Вважає педагогіку своїм покликанням. Поважає простір кожної дитини, рахується з їх думками та почуттями. Сенс життя вбачає в тому, щоб пізнавати світ і себе в ньому, розкривати свої здібності і таланти, та допомагати в цьому дітям.

Цікавиться освітою різних країн. Любить природу та подорожувати.

Олег Чепенко
тренер з карате

“Тренерская работа – это то, что я умею и от чего получаю удовольствие.”
“Вдохновение и подпитку беру у природы. Отсюда увлечение греблей, рыбалкой, походами.”
“Моя задача, чтобы каждый ученик понял, что 1000-й удар лучше 1-го! Потому, что ты приобрел опыт!”
“Сам учиться готов всегда! В мире так много нового и интересного. Вот, например, недавно узнал, что ухо у богомола находится между ног:)”

Володіє багатьма техніками східних бойових мистецтв. Має чорний пояс Джіу-джитсу, чорний пояс Карате-До, червоно-чорний Карате Дукендо. Тренер Федерації Дукендо України. Міжнародний суддя категорії “С”. Має 30 років досвіду роботи тренером.

Олексій Пономаренко
викладач хореографії, тренер з акробатики, стретчінгу

“Школа, прежде всего, должна научить детей общаться, решать конфликты и находить общий язык с людьми, точка зрения с которыми не всегда совпадает. Это место, куда детям хотелось бы идти утром и провести там своё драгоценное время.”

Закінчив Харківську державну академію культури, отримав диплом балетмейстера. Також має диплом викладача фізичної культури та тренера з фітнесу Харківського національного педагогічного університету ім. Г.Сковороди. Викладає класичний балет, народний танець, модерн, циркову майстерність, гімнастику, партерну гімнастику, стретчінг. Сертифікований тренер з пілатесу (сертифікат Fitnesservice). Багато років працював у циркових та танцювальних колективах. Гастролював за кордоном.

Отримує задоволення від професії викладача, оскільки відчуває потребу ділитися своїм багатим та цінним досвідом з іншими. Вважає, що вчитель – це харизматична, освічена, цікава, заряджена творчою енергією людина, яка виховує таких самих активних, небайдужих та мислячих людей. У роботі з дітьми Олексію вдалося талановито віднайти баланс – для дітей він одночасно вимогливий тренер та добрий друг. Діти з радістю біжать на його заняття, де викладаються “на повну”, показуючи високі результати.

Відчуває пристрать до подорожей та пізнання всього нового.

Пані Альона

директор школи

“Не удары молота, а танец воды доводит гальку до совершенства.”

Рабиндранат Тагор

Закінчила Київський національний університет театру, кіно і телебачення ім. І.Карпенка-Карого. Була засновником студій та курсів акторської імпровізації, де викладала дітям молодшого та середнього шкільного віку. Найулюбленіша вікова категорія – підлітки: “Вони одночасно приголомшують та захоплюють мене своїм оголеним сприйняттям дійсності, своєю безмежною щирістю та відвертістю. Коли я спостерігаю за ними під час етюдів, в мене відчуття, ніби на моїх очах вирішуються долі…”  Має досвід роботи на адміністративних та керівних посадах.

Пані Альона – великий оптиміст та життєлюб: “Я ціную життя за можливості. Можливість почати знову, можливість зробити вибір, можливість вчитися. Щаслива, коли вдається жити процесом. В цьому сенсі діти – мої провідники, вони завжди вміють смакувати саме перебіг подій.”
Захоплюється садовим дизайном та психологією. Надихається природою та читанням.
Переконана, що людина – найкращий витвір Бога, і кожен обирає сам, яку дійсність створювати навколо себе.

Олександр Демарьов
заступник директора з навчально-виховної роботи

“Здібні всі діти, бо здібності – здобуваються.”

“Як вчитель, ціль перед собою завжди тримаю одну й ту ж: бути надійним, міцним містком між дітьми і багатствами світової культури. У дітей, в такому випадку, не залишається вибору – тільки іти по цьому містку. Єдине, чого від них можна вимагати – йти сміливо.”

“Не вірю в натхнення як у те, що приходить перед роботою. Натхнення приходить після успішно виконаної роботи. І як там не старатися, обов’язково виснажишся і вигоратимеш. Це означає, що потрудився як слід. Вчитель, який не виснажується – не віддає учням себе і все, що має та знає.”

Закінчив Факультет соціології і права Київського політехнічного інституту (НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського»). Вища освіта – магістр за спеціальністю «Адміністративний менеджмент». Наразі є аспірантом кафедри філософії Київського політехнічного інституту. Працює над дисертацією про роль художньої літератури в суспільному  вихованні людини.

Навчає дітей шахам з 2013 року. Видав книжку про власний педагогічний досвід – «Виховання шахами». Основна ідея книжки  – навчання й виховання нероздільні, а виховує і навчає все. З 2017 року викладає курс «Людина і світ» для молодших класів.

Головний редактор літературно-критичного журналу «Лепорт». Засновник і голова ГО «Літературна платформа Лепорт». Організатор літературного клубу «Лепорт», на якому вже більш як два роки поспіль учасники (студенти і дорослі) вивчають класичну літературу різних часів і народів. Організатор і педагог дитячого літературного клубу «Лепортік» для дітей молодшого і середнього шкільного віку. Організатор Вечорів поезії КПІ.

Цікавиться філософією, літературою, мистецтвом. Полюбляє їздити на велосипеді, походи в гори, спортивні ігри.